Центр – розпочав діяти!
Центром підтримки і науково-методичного супроводу діяльності позашкільних навчальних закладів при кафедрі позашкільної освіти 30 серпня було проведено семінар-тренінг «Компетентнісний потенціал навчальних програм».
Цільові орієнтири семінару-тренінгу:
Мета семінару-тренінгу – формування в педагогів системного бачення компетентнісно спрямованого навчально-виховного процесу; актуалізація потреби внесення змін в навчальні програми.
Завдання семінару-тренінгу:
-
- ознайомлення педагогів з сутністю компетентнісного підходу, його основними поняттями, принципами; технологічним арсеналом;
-
- надання педагогам інформації щодо теоретичних та технологічних розробок вітчизняних вчених найбільш актуальних проблем використання в педагогічній практиці компетентнісного підходу;
-
- визначення переліку ключових компетенцій, ідентифікація їх за напрямами позашкільної освіти;
-
-
визначення перспектив впровадження компетенісного підходу в практику роботи педагогічного колективу.
-
-
Реалізація завдань семінару здійснювалася шляхом:
-
- Проведення дискусій «Які ключові компетенції є необхідними, щоб успішно діяти в різних сферах життя?», «Якою є роль позашкільного навчального закладу в формуванні, розвитку ключових компетенцій учнів»;
-
- Опрацювання текстів міні-лекцій «Основні поняття компетентнісного підходу», «Принципи компетентнісного підходу до виховання», «Технологічний арсенал компетентнісного підходу», «Ключові компетенції – нова парадигма результатів освіти»;
-
- Виконання вправ «Перелік ключових компетенцій учнів», «Ідентифікація ключових компетенцій за напрямами позашкільної освіти»;
-
-
Проведення ділової гри «Модель компетентного випускника ПНЗ».
-